عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
بازدید : 21
نویسنده : عرفان

اینترنت چیست ? این سوالی است که همه به دنبال آن هستند . اما پیدا کردن جواب چندان آسان نیست . در دنیای امروز , این عبارت پول زیادی در اینترنت ایجاد می‌کند . پول درآوردن به صورت آنلاین به معنای ایجاد پول در اینترنت بدون وجود یک محیط خاص با کامپیوتر یا تلفن همراه است که به اینترنت متصل است . حال سوال این است که چرا باید به دنبال درآمد اینترنت باشیم ?
افراد زیادی هستند که علاقه‌مند به کسب پول در خانه هستند اما از مزایای آن آگاه نیستند . بنابراین تصمیم گرفتیم به برخی از مزایایی اشاره کنیم که درآمد اینترنت را به ارمغان می‌آورد .

امکان شروع با کمی ( یا هیچ سرمایه‌گذاری ) : در حقیقت ، ما باید ببینیم چطور بدون سرمایه به صورت آنلاین پول بگیریم و اینکه آیا این امکان وجود دارد . یکی از مزایای مهم کسب و کاره‌ای آنلاین ، توانایی اداره آن با هزینه بسیار پایین نسبت به کسب و کاره‌ای سنتی است . به این ترتیب می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و حتی برای کم‌تر از ۱۰۰۰۰۰ دلار پول از اینترنت بگیرید .
مدیریت هر موقعیت : بر خلاف کسب و کاره‌ای سنتی که نیاز به حضور فیزیکی دارند ، می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خود را از هر جایی در دنیا مدیریت کنید . اگر در حال مسافرت هستید و یا در پیدا کردن مکان برای ماندن مشکل دارید ، نیازی نیست نگران باشید چون شما فقط به یک مودم با یک لپ‌تاپ نیاز دارید تا بالا نگه دارید . به این ترتیب شما هرگز نیازی به استراحت و استفاده از زمان خود ندارید . کسب پول به صورت آنلاین لذت بخش است ، فقط هدف خود را تنظیم کنید و آن را درست انجام دهید .

مسیر های کسب درآمد بر شرح زیر است:

۱) فروش کالا : در این مدل ، monetization محصول به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طریق اینترنت به عنوان مثال ، دی جی کالا ، که هم به طور مستقیم و غیر مستقیم کالاهای شرکت‌های دیگر را می‌فروشد ، به فروش می‌رسد . سیستم‌های هم‌کاری فروش را می‌توان به عنوان مثال دیگری از فروش غیرمستقیم کالاها ذکر کرد .
۱) ارائه خدمات : خدمات مستقیم یا واسطه‌ای ، مدل دیگری از درآمد آنلاین است ، که در آن شما خدمات را مستقیما ً به مشتریان خود ارائه می‌کنید یا با کسانی هم‌کاری می‌کنید که خدمات را تامین می‌کنند، و شما تنها طرف سفارش به این مدل خدماتی غیر مستقیم هستید ، یا آن‌ها همان میانجی را می‌گویند .
به عنوان مثال ، ما می‌توانیم به شرکت‌های میزبان یا شرکت‌های طراحی وب مانند خودمان اشاره کنیم که خدمات را مستقیما ً به مشتریان خود ارایه می‌کنند . اما نمایندگان این شرکت‌ها و شرکت‌های دامنه تنها دریافت‌کننده سفارش هستند و منابع خود را دریافت می‌کنند تا خدمات آن‌ها به مقوله میانی یا غیرمستقیم تبدیل شود .
۱) فروش محتوا : به عنوان یک مدل نهایی ، ما در حال تولید محتوا و ایجاد پول از طریق آن هستیم، همانطور که در مدل‌های قبلی با حالت‌های مستقیم و غیر مستقیم . در حالت زندگی ، شما می‌توانید مطالبی را تولید کنید که ارزش خرید ( معمولا آموزشی ) را دارد و آن را به طور مستقیم می‌فروشد ، مانند وب سایت Freadress که بر روی تولید فیلم آموزشی کار می‌کند .
تولید محتوای غیر مستقیم رایگان است و هیچ‌کس برای راضی کردن شما به شما پول نمی‌دهد ، بلکه ترافیک وب سایت شما پول شما را به دست می‌آورد . مانند مجلات آنلاین و …
نکته : یک کسب‌وکار اینترنتی می‌تواند به طور همزمان با فروش کالا و فروش محتوای وب سایت به طور همزمان از مدل‌های چندگانه استفاده کند .

راه‌اندازی با سرمایه راه‌اندازی بسیار کوچک و گاهی حتی بدون سرمایه راه‌اندازی !
هزینه راه‌اندازی یک وب سایت برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی ( شروع از حدود ۱۰ دلار ) با هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار در محیط فیزیکی قابل‌مقایسه نیست . فقط به هزینه گرو گذاشتن و اجاره یک مغازه یا دفتر برای شروع یک کسب‌وکار فیزیکی فکر کنید ! ! !
محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست که اغلب تجارت‌های فیزیکی تنها می‌توانند در یک منطقه جغرافیایی محدود خدمت کنند , مثلا ً فقط شهر خودتان . اما در شرکت‌های اینترنتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید به کل کشور یا حتی خارج از کشور خدمت کنید . ( حتی اگر وب سایت شما از زبان فارسی پشتیبانی کند , می‌توانید خدمات زبان فارسی در سراسر جهان فراهم کنید ! )
فکر کنید هنگام خواب پول دارید . حتی تخیل او بسیار شیرین است ! چیزی رایج در کسب و کاره‌ای اینترنتی ! بیشتر شرکت‌های غیر فعال اینترنتی در حال تولید درآمد برای صاحبان خود هستند .

سیستم همکاری در فروش فایل بیز وب میتواند یک وب سایت فروشگاهی در یک روز به شما تحویل دهد،با فروش هر فایلی شما پورسانت دریافت خواهید کرد.ثبت نام در بیز وب رایگان است میتوانید همین امروز کسب کار خود را شروع کنید.



:: برچسب‌ها: بیز وب , فروشگاه فایل , کسب کار در اینترنت , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1398
بازدید : 19
نویسنده : عرفان

کسب کار در اینترنت امروزه به عنوان شغل پر درآمد است،کسب درآمد معمولا از طریق سایت انجام میشود در اینترنت اگز میخواهید یک وب سایت داشته باشید در بیز وب ثبت نام کنید شما با ثبت نام در بیز وب قادر خواهید بود یک وب سایت فروشگاهی برای خود راه اندازی کنید فروشگاهی که عرضه کننده فروش محصولات دانلودی و فایل است شما از همین طریق به پورسانت خود در فروش هر محصولی خواهید رسید.مجموعه بیز وب سعی کرده همواره بهترین عملکرد را برای کاربران خود قرار دهد.


به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش های کسب کار و آدرس filebiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 668
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com